loading...
خاطره
لایو بازدید : 5 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
منم اینک مانده به راه...

مانده در راه آمدن تو...

به حتی خوش خیال به نسیمی..

که بوی تو را آورد از انتهای جهان..

منم اینک مسافر چشم براهی های تو...

مرا ازین سان انتظارم که هزاران هزار لحظه ست 

خیال امدنت را به جشن نشسته ام...


Click to view full size image


لایو بازدید : 6 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

مگسی را کشتم


نه به این جرم که حیوان پلیدیست، بد، است


و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است


طفل معصوم به دور سر من می چرخید


به خیالش قندم


یا که چون اغذیه ی مشهورش، تا به آن حد، گَندَم


ای دو صد نور به قبرش بارد


مگس خوبی بود


من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد


مگسی را کشتم



لایو بازدید : 5 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

با سلام و احترام

باستحضار کلیه دانشجویان گرامی می رساند کلیه مطالب جدید ، جهت 

 بهره برداری شما عزیزان  همزمان با تدریس اساتید محترم ، در این

وبلاگ ارائه خواهد گردید. 


لایو بازدید : 3 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

ISI چیست؟

دانشجوآنلاین: اگر دانشجوی کارشناسی ارشد باشید و مقاله آی اس آی داشته باشید حتما می دانید نانتان برای ورود به مقطع دکتری در روغن است و می توانید به راحتی خوردن یک لیوان آب خنک مصاحبه دکتری را طی کنید. غیر از این هم که باشد نوشتن مقاله آی اس آی معنی اش این است که شما در رشته خودتان بسیار موفق بوده اید و حتی توانسته تولید علم هم بکنید. اما واقعا مقاله آی اس آی چیست؟ آیا نوشتن مقاله آی اس آی یعنی رسیدن به آخر خط دانش و علم در یک رشته. یا اینکه این تنها یک استاندارد برای انتشار مقاله در سطح بین‌المللی است؟
 
یکی از معیارهای میزان تولید علم در هر کشوری، نگارش مقاله های علمی است. این مقاله ها هر اندازه در نشریه های علمی معتبر چاپ شود و هر چقدر کیفیت این آثار بالاتر باشد، می توان به آینده علمی کشور خوش بین تر بود. در کشور ما تولید علم با مقیاس آی اس آی در سطح جهانی قابل توجه است، ولی تبلیغات جورواجور در اطراف دانشگاه تهران یا در اینترنت راجع به نگارش مقاله های آی اس آی و چاپ آن، کیفیت مقاله های علمی را زیر سوال می برد.
 
چند موسسه در جهان به نمایه سازی مقالات علمی اشتغال دارند. این موسسه‌ها با تعیین استانداردهای مختلف و دنبال کردن این استانداردها در مجلات منتشر کننده مقالات علمی، به نوعی اسباب سنجش فعالیت‌های علمی در حوزه‌های مختلف علمی یا جغرافیایی را فراهم می‌کنند. یکی از این موسسات که به طور نسبی از اعتبار و شهرت بیشتری برخوردار است، آی‌اس‌آی است که مخفف حروف اول موسسه Institute for Scientific Information  است. آی‌اس‌آی امروز بخشی از موسسه " تامسون رویترز" است.
 
تاریخچه ISI
مؤسسه اطلاعات علمی یا ISI (Institute for Scientific Information)‏ موسسه‌ای با تمرکز بر علم‌سنجی و انتشارات علمی است که در سال ۱۹۶۰ توسط یوجین گارفیلد تأسیس شد. این مؤسسه توسط مؤسسهٔ علمی تامسون در سال ۱۹۹۲ خریداری و به‌عنوان Thomson ISI شناخته شد و اکنون نیز با نام Thomson Scientific شناخته شده است. این مؤسسه بخشی از شرکت Thomson Reuters است. 
 
مؤسسهٔ ISI خدمات مربوط به پایگاه‌های دادهٔ فهرست کتاب‌ها و مقالات را ارائه می‌دهد. به‌طور اختصاصی این خدمات نمایه‌سازی نقل‌قول‌ها و تحلیل آنها است که توسط خود گارفیلد پایه‌گذاری شده است. این خدمات شامل نگهداری داده‌های نقل‌قول‌های مقالات هزاران نشریهٔ دانشگاهی است. این خدمات از طریق سرویس پایگاه دادهٔ ISI's Web of Knowledge  در دسترس است. این پایگاه داده به پژوهشگران این امکان را می‌دهد که بداند کدام مقاله‌ها بیشتر مورد ارجاع قرار گرفته و چه مقالاتی از این مقاله مطلبی را نقل‌قول کرده‌اند.
 
آی‌اِس‌آی، سالانه گزارشی را تحت عنوان گزارش استنادی مجلات علمی را که با سرواژه جِی‌سی‌آر (Journal Citation Reports)‏ معروف است ارائه می‌کند که در آن مجلات نمایه‌شده در بانک اطلاعاتی خود را بر اساس شاخصی با عنوان ضریب تاثیرگذاری رتبه‌بندی می‌کند. در حال حاضر ضریب تاثیرگذاری یکی از شاخص‌های اصلی برای اعتبار علمی مجلات علمی محسوب می‌شود.
 
موسسه اطلاعات علمی هر سال به بررسی تمامی مجله های علمی انگلیسی زبان می پردازد و بر اساس معیارهایی که دارد تعدادی نشریه را به عنوان نشریه های معتبر معرفی می کند. تعداد مجله هایی که هر سال معرفی می شوند، متفاوت است. گاه یک نشریه در فهرست آی اس آی قرار می گیرد و همین نشریه ممکن است سال آینده در فهرست مورد نظر جایی نداشته باشد. در حال حاضر حدود 20 هزار مجله در فهرست آی اس آی قرار دارد و حدود 2 هزار مجله نیز هر سال به این فهرست افزوده می شود.
 
 
موسسه اطلاعات علمی  ( Institute for Scientific Information )
بانک اطلاعات ISI مرکزی برای فهرست نمودن و پوشش دادن جامع مهمترین مجلات علمی منتشره در دنیا به منظور تبادل اطلاعات میان پژوهشگران مختلف می باشد. 
هر مجله علمی قبل از انتخاب شدن و فهرست شدن در ISI یکسری مراحل ارزیابی را پشت سر می گذارد. ازجمله عوامل مورد ارزیابی و رعایت استانداردهای بانک اطلاعاتی ISI ، کمیته علمی منتخب مجله، تنوع بین المللی مقالات چاپ شده در آن، نشر به موقع مجله و جایگاه نشرآن می باشد.
 
لازم به ذکر است که هیچ یک از این عوامل به تنهایی مورد بررسی و ارزیابی قرار نمی گیرد بلکه با بررسی مجموع عوامل یک امتیاز کلی داده خواهد شد. از جمله مواردی که در ارزیابی مجله مورد توجه قرار دارد این است که عنوان مقالات، چکیده و کلمات کلیدی باید به زبان انگلیسی باشد همچنین توصیه می شود که منابع نیز به زبان انگلیسی نوشته شوند. اگر چه اطلاعات علمی مهم به تمامی زبانها به چاپ می رسد اما موارد ذکر شده باید به زبان انگلیسی باشد تا تحت داوری و ارزیابی ISI قرار گیرد زیرا ارزیابی کنندگان مجلات علمی در ISI نمی توانند عناوین و منابع بکاررفته در مقالات را به زبان انگلیسی ترجمه کنند. داوری علمی و تخصصی مقالات چاپ شده در مجله توسط داوران نام آشنای علمی از جمله عمده ترین موارد مورد توجه ارزیابی کنندگان می باشد که گویای اعتبار و غنای علمی مجله است.
 
ارجاع به خود یا self citation چیست؟
اگر منابع ذکر شده در مقاله٬ پژوهش نویسندگان خود مقاله باشد٬ این کار از ارزش مقاله می کاهد زیرا جنبه بین المللی بودن آن را ضعیف می کند. درجه ارجاع به خود مجلات ISI معمولا کمتر از ۲۰٪ است.
 
ضریب تاثیر یا درجه تاثیر یا Impact factor چیست؟
این عامل همه ساله توسط ISI برمبنای ارجاعات به هر یک از مجلات علمی آن محاسبه می شود و نتیجه در گزارشات ارجاع مجله یا Journal Citation Reports یا به اختصار JCR ٬ منتشر می شود. این ضریب٬ نه برای مقاله یا نویسنده٬ بلکه برای مجله محاسبه می شود. محاسبه برمبنای یک دوره سه ساله صورت می گیرد. فرضا اگر در سال ۸۴ جمعا ۴۰ ارجاع به یک مجله صورت گرفته باشد و در آن مجله در سال ۸۲ تعداد ۲۶ مقاله و در سال ۸۳ تعداد ۲۴ مقاله چاپ شده باشد٬ ضریب ارجاع آن مجله٬ از تقسیم ۴۰ بر ۵۰ به دست می آید که ۸/۰ است. یعنی به طور متوسط٬ هر مقاله آن نشریه ۸/۰ مرتبه مورد استناد مقالات دیگر قرار گرفته است.
 
ISI بودن یک مجله را چگونه تعیین کنیم؟
بهترین راه٬ مراجعه به سایت هایی نظیر تامسون است. زیرا همچنان که گفته شد٬ هم تعداد مجلات زیاد است و هم ISI محسوب شدن یک مجله ممکن است همیشگی نباشد. هر نشریه با هر امتیاز علمی در کشور چاپ شود اگر ضریب تأثیرش صفر باشد، در این پایگاه قرار نمی گیرد. متأسفانه، در حال حاضر تمامی نشریات ایرانی دارای ضریب تأثیر صفر بوده و جایی در این پایگاه ندارند.
 
چگونه بدانیم که یک مجله در ISI ایندکس شده است یا نه؟ 
برای اینکه بدانیم آیا یک مجله درجۀ آی اس آی دارد یا نه؟ (توجه: جستجوی خود سایت تامسون رویترز زیاد دقیق نیست و گاهی وقت ها نام نشریات را نمی آورد) کافی است که نام نشریه را به این شکل در Google وارد کنیم:
“Journal Name” site:thomsonreuters.com
 
برای مثال
“JOURNAL OF BANKING & FINANCE” site:thomsonreuters.com
 
یا اینکه به جای نام مجله، ISSN مجله را واردجستجوگر Google می کنیم:
“ISSN: 0378-4266” site:thomsonreuters.com
 
که نتیجه جستجو در زیر مشاهده می شود
Journal Search - Science - Thomson Reuters
Science thomsonreuters.com ... Site. Client. proxystylesheet. Output. Search. allAreas ... JOURNAL OF BANKING & FINANCE. Monthly: ISSN: 0378-4266: ELSEVIER SCIENCE BV, PO BOX 211, AMSTERDAM, NETHERLANDS, 1000 AE. Coverage ...
science.thomsonreuters.com/cgi-bin/jrnlst/jlresults.cgi?... 
 
برای جستجوی الفبایی نیز از لینک زیر استفاده نمایید:
http://scientific.thomsonreuters.com/cgi-bin/linksj/search.cgi?letter=d
 
لیست ژورنالهای ISI را از کجا بیاوریم؟ 
 
ISC چیست؟
ISC یا همان پایگاه استنادی علوم جدید و تکنولوژی که همانند ISI دارای مقالات دانشمندان است که خوشبختانه در ایران نیز چنین پایگاهی تاسیس شده است وهم اکنون به فعالیت می پردازد.
 
معیار اصلی ورود مجلات به نمایه های سه گانه ISI چیست؟
بر اساس قانون تجمع گارفیلد متون هسته برای تمامی رشته های علمی بیش از ۱۰۰۰ مجله نیست. همچنین مطالعه ای از سوی گارفیلد بر روی پایگاه اطلاعاتی اِس.سی.آی ( Science Citation Index ) نشان داده است که ۷۵% ارجاعات در کمتر از ۱۰۰۰ عنوان مجله شناسایی شدند.

 

 


لایو بازدید : 5 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
یکشنبه 4 اسفند ماه 92  مرکز فرهنگی هنری آغاجاری

میزبان 50 نفر ازدوستان خوب کانونی بود .

اعضای نوجوان دختر و پسر ، مربیان و کارشناسان دفتر استان

دراین برنامه شرکت نموده و  روز به یاد ماندنی خوبی  برای همه

در خاطر ماند .

1  - پـر و پیراهن و پادشا ه * از مرکز آغاجاری

2- کچل کفتـر باز * از مرکز امیدیه 1

3- تو مادر منی * از مرکز امیدیه 2

4 - بهبهان 1 * مهمانهای ناخوانده

5 - بهبهان 2 * قاب سه رنگ

6- بهبهان 3 * یارهم ، کنار هم

7- ماهشهر * آش سنگ

8- هندیجان * در پی زیبایی


لایو بازدید : 3 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

اولین نمازی که خوندم یادمه بعد از برگزاری جشن تکلیف ام بود. نمی دونم چرا ولی انگار تو عالم بچگی فکر می کردم باید حتماْ بعد از جشن تکلیف ام نماز بخونم واگه قبل اون روز نماز بخونم خدا نمی بینه و قبول نیست...

همین خاطره که پس از برگزاری جشن تکلیف خودم رو مقید کردم نمازم رو حتماْ بخونم و با همان چادر نماز زیبا و گلداری که برای این جشن برام تهیه شده بود هم حتماْ بخونم. خودش برام شده یک تجربه ی دینی و تربیتی که حالا که بزرگ شدم و وارد حیطه ی تربیتی شدم تمام تلاش خودم رو میکنم در همان اوایل سال و اولین مناسبتی که می توان اون رو بهانه کرد و جشن تکلیف رو به پا کرد این کار رو بکنم تا دانش آموزان با فرائض دینی بویژه نماز که منشا بسیاری از خیرات در زندگی انسان میشه و آدم رو مثل سدی در برابر آفات و نگاه های هرز شیاطین ظاهری و باطنی محافظت میکنه و سعادت آدمی را تضمین میکنه آشنا کنم و اونا را برای ورود به حریم ملائک رهسپار کنم.

اینک پس از چند سال تجربه کردن این کار امسال دارم نتایج این کارخودم رو به وضوح می بینم و همین امر هم خرسندی من رو بدنبال دارد چراکه دانش آموزان سوم ابتدایی مدرسه رو بعد از جشن تکلیف برنامه نماز جماعت دادیم برای روز چهارشنبه و حالا نماز چهارشنبه ها بسیار پر رنگ تر و با حال تربرگزار میشه و فرشته های کوچک کلاس سوم هر چهارشنبه با چادر نمازهای سبزشون در برابر ملائک چنان خاضعانه به نماز می ایستند و نماز میخونن که فکر نمی کنم خدا در هیچ لحظه ای اینقدر لبخند رضایت از بندگی بنده اش روی لبش باشه.......

 


لایو بازدید : 4 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

جزئيات اجرايي نصب عايق در ايران

 
اين جزييات به دسته هاي زير تقسيم ميشوند:

1) جزئيات عايقكاري كرسي چيني آجري ساختمان

1)ازاره بتوني خارجي
2)عايق رطوبتي
3)ديوار آجري
4)اندود داخلي
5)محافظ رطوبتي
6)اتصالات
7)شبكه چوبي
8)عايق حرارتي
9)ازاره چوبي
10)كف سازي
11)ملات ماسه و سيمان
12)بتون كف
13)محافظ رطوبتي
14)بتون مگر (5 سانتي متر)
15)خشكه جيني (بلوكاژ)
16)خاك كوبيده شده
17)كرسي چيني
  
  

 

  بالاي صفحه


2) جزئيات نصب عايق زير كف سازي داخلي

1)نما سازي خارجي
2)عايق حرارتي
3)محافظ رطوبتي
4)اندود داخلي
5)ازاره سنگي يا چوبي داخلي
6)كف سازي
7)ملات ماسه و سيمان
8)محافظ رطوبتي
9)عايق حرارتي
10)اندود خارجي
11)سقف پيلوت

 

  بالاي صفحه

3) جزئيات نصب عايق در زير شيب پله هاي خارجي

1)سنگ پله
2)طاق ضربي
3)محافظ رطوبتي
4)عايق حرارتي
5)اتصالات با فواصل معين
6)توري سيمي يا رابيتس
7)اندود داخلي گچ و خاك

 

  بالاي صفحه


4) جزئيات نصب عايق مابين ديوار آجري و سنگ پلاک خارجي

1)اندود خارجي
2)ديوار آجري
3)اتصالات با واشر پلاستيكي با فواصل معين
4)توري گالوانيزه
5)سنگ پلاك يا اندود داخلي
6)عايق حرارتي
7)دو غاب سيماني
8)محافظ رطوبتي
  

 

  بالاي صفحه


5) جزئيات نصب عايق در تقاطع قاب پنجره با ديوار

1)سنگ نما
2)دو غاب سيماني
3)قاب پنجره
4)قاب چوبي يا سنگي
5)كف پنجره سنگي
6)شبكه چوبي
7)اتصالات
8)نماي داخلي (چوب و يا ورق گچي پيش ساخته)
9)محافظ رطوبتي
10)عايق حرارتي
  

 

  بالاي صفحه


6) جزئيات نصب عايق مابين کاشيکاري داخلي و ديوار آجري 15 سانت خارجي

1)اندود خارجي يا داخلي
2)آجر به صورت كله و راسته با فواصل مشخص شده
3)عايق حرارتي
4)محافظ رطوبتي
5)توري مرغي يا رابيتس
6)دو غاب سيمان
7)اتصالات
8)كاشي كاري داخلي

 

  بالاي صفحه


7) جزئيات نصب عايق مابين پانل گچي پيش ساخته و تخته کوبي داخلي

1)اتصالات
2)تخته كوبي
3)شبكه چوبي
4)محافظ رطوبتي
5)عايق حرارتي
6)پانل پيش ساخته گچي
  

 

  بالاي صفحه


8) جزئيات نصب عايق مابين دو ديوار آجري

1)نماي آجري يا بند كشي
2)توري گالوانيزه سراسري براي اتصال دو ديوار
3)عايق حرارتي
4)محافظ رطوبتي
5)ديوار آجري داخلي
6)اندود داخلي گچ و خاك
7)ديوار خارجي
8)توري گالوانيزه
9)عايق حرارتي
10)ديوار آجري خارجي يا بندكشي
  

 

  بالاي صفحه


9) جزئيات نصب عايق مابين ديوار آجري خارجي و ورق پيش ساخته گچي داخلي

1)آجر نما و بندكشي
2)شبكه چوبي
3)اتصالات
4)ورق پيش ساخته گچي
5)محافظ رطوبتي
6)عايق حرارتي
7)ديوار آجري
  

 

  بالاي صفحه


10) جزئيات نصب عايق در کف پنجره سنگي

1)پنجره فلزي
2)كف پنجره سنگي داخلي
3)ملات ماسه و سيمان
4)محافظ رطوبتي
5)شبكه چوبي
6)ورق پيش ساخته گچي
7)عايق حرارتي
8)اتصالات
9)كف پنجره سنگي خارجي
  

 

  بالاي صفحه


11) جزئيات نصب عايق ما بين ديوار بتوني خارجي و ديوار آجري داخلي

1)ديوار بتن آرمه خارجي
2)عايق حرارتي با ضخامت مناسب
3)ديوار آجري داخلي
4)اندود گچ و خاك
5)محافظ رطوبتي (رنگ روغن يا پلاستيك)
6)ميل گرد و اتصال دهنده دو ديوار و نگهدارنده عايق
  

 

  بالاي صفحه


12) جزئيات نصب عايق مابين پائل گچي و ورق ايرانيت پوششي از خارج

1)اتصالات
2)عايق حرارتي
3)محافظ رطوبتي
4)ورق ايرانيت يا گالوانيزه
5)تسمه لاستيكي سراسري
6)پانل پيش ساخته گچي
7)شبكه چوبي
  

 

  بالاي صفحه


13) جزئيات نصب عايق در محدوده دستانداز پشت بام

1)درپوش دست انداز
2)ازاره پشت بام
3)كف سازي موزائيكي يا سنگي
4)ملات ماسه و سيمان
5)عايق رطوبتي(قير وگوني)
6)بتون شيب بندي
7)عايق حرارتي
8)محافظ رطوبتي
9)سقف تيرچه بلوك
10)محافظ رطوبتي
11)عايق حرارتي
12)ديوار آجري
  

 

  بالاي صفحه


14) جزئيات نصب عايق زير سقف نهايي

1)كف سازي موزائيكي پشت بام
2)ملات ماسه و سيمان
3)عايق رطوبتي موجود (قير و گوني)
4)بتون شيب بندي
5)اندود داخلي (گچ و خاك)
6)تورسيمي يا رابيتس
7)محافظ رطوبتي
8)شبكه بندي چوب براي اتصال توري و محافظ رطوبتي
9)عايق حرارتي
  

 

  بالاي صفحه


15) جزئيات نصب عايق در تقاطع ديوار خارجي با سقف مياني

1)اتصالات
2)اندود داخلي
3)ازاره سنگي يا چوبي
4)آجر نما
5)محافظ رطوبتي
6)عايق حرارتي
7)سقف با تير نماياان
8)عايق حرارتي
9)كف سازي داخلي
10)ملات ماسه و سيمان
11)پوكه معدني
12)اندود داخلي
13)نيشي پوششي
14)چوب چهار تراش
  

 

  بالاي صفحه



 


لایو بازدید : 4 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
مدلهای جدید مو مجلسی زنانه،مو مجلسی دخترانه،مو زنانه 93،مو دخترانه نوروز 93،شیک ترین مدلهای مو زنانه 93،مدل مو عروس،مدل مو زنانه و دخترانه بهار 93،رنگ مو زنانه،مو بلند و زیبای زنانه،مو کوتاه دخترانه،مو مشکی زنانه

http://axgig.com/images/12590982012039681332.jpg

http://axgig.com/images/48764729894683542159.jpg

http://axgig.com/images/61433743762264859680.jpg

http://axgig.com/images/78250060003389191013.jpg


لایو بازدید : 22 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

آدم ها از دست اونی که دوستش دارند

زود تر ناراحت میشند

روش حساس ترند و ..

با کمترین بی توجهی

یا بی خبری ..

یا بد اخلاقی ..

یا جواب ندادن تلفن

یا دیر جواب دادن sms ...

بغض میکنند و

گاهی اشک توی چشمشون جمع میشه و

دلشون بد میشــــکنه ...


حواسمون به همین چیزهای کوچیک باشه

دل آدم ها زود میشکنه ...


لایو بازدید : 5 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)




وبلاگ نوحه خون بلاگفا خانه مداحي ايران



***


 [ جهت مشاهده و دانلود مداحي مراجعه به ادامه مطلب ]

[ از اينجا ورود به آرشيو نوحه حاج نريمان پناهي ]

اميدوارم از دانلود مداحي لذت برده باشيد

www.nohekhon.blogfa.com



لایو بازدید : 4 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
با سلام و ادب خدمت کلیه عزیزانی که به نوعی احساس دین نسبت به رشته حشره شناسی پزشکی دارند .

با توجه به نبود سایت و یا وبلاگ تخصصی در این رشته و راهنمایی اساتید بر آن شدم که با همکاری دوستان وبلاگ راه اندازی شود امید ان دارم که بتانیم در اعتلای این رشته گامی برداشته و از کلیه دوستان و اساتید تقاضامندم که در این زمینه بنده را  راهنمایی لازم نمایند .

 

ارادتمند

مرتضی اکبری


لایو بازدید : 4 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
شاید بتوان مصداق قانون مورفی را در مورد بازاریاب‌ها و مدیرانی که دائما باید در سفر باشند به نحو بارزی مشاهده کرد. مثلا اگر قرار است اتفاق بدی برای نوت‌بوک شما بیافتد زمانی که در اداره و در مجاورت دپارتمان IT قراردارید همه چیز به خوبی پیش می رود اما به محض اینکه برای یک جلسه مهم کاری پایتان را از اداره بیرون می گذارید انواع بلایا بر سر نوت‌بوک شما نازل می شود! یک بدافزار، صرف نظر از نوع سیستم عاملی که از آن استفاده می کنید، می‌تواند نوت بوک شما را کاملا به زانو درآورد. در این مقاله به ذکر راهکارهایی برای مقابله با مشکلات این‌چنینی می پردازیم.

گام اول: بروزرسانی آنتی ویروس
معمولا به هنگام بروز مشکل، اجرای برنامه‌های آنتی ویروس و آنتی اسپای‌ویر روی دستگاه، نخستین عکس‌العمل کاربران به حساب می‌آید. این اقدام در جای خود بسیار مناسب است اما اجرای نسخه فعلی این نرم‌افزارها و یا در اختیار داشتن آخرین نسخه به‌روزرسانی شده آن، در بالا بردن ظرفیت خنثی سازی تهدیدات جدید از اهمیت زیادی برخوردار است.

شما می‌توانید از برنامه‌های آنتی ویروس سازمانی پیشرفته استفاده کنید که به طور اتوماتیک به‌روزرسانی می شوند اما حتی در این حالت نیز لازم است که برخی از اين برنامه‌ها قبل از اجرای اسکن کامل سیستم، به طور دستی به‌روزرسانی شوند. پس از تجهیز سیستم خود به آخرین نرم‌افزار آنتی‌ویروس، می‌‌توانید برنامه اسکن را اجرا کرده و به عیب‌یابی آن بپردازید.

اگر با نوت‌بوک جدیدتان که هنوز از امنیت نرم‌افزاری کافی برخوردار نیست عازم سفر هستید می توانید به صورت رایگان آخرین راهکارهای فایروال و آنتی ویروس را روی کامپیوتر خود بارگذاری كنيد.

استفاده از فایروال

یکی از بهترین روش‌ها جهت جلوگیری از مختل شدن عملکرد کامپیوتر به واسطه بدافزارها، محدود کردن دسترسی کارکنان است. اگر به هر دلیلی نتوانستید فایروال را روی سیستم خود اجرا کنید به مدیر سیستم (administrator) اطلاع دهید. اگر در مسافرت به سر می‌برید حداقل کار ممکن این است که از اجرا شدن فایروال ویندوز اطمینان حاصل كنید.

مراحل اجرای فایروال در ویندوز ۷ به صورت زیر است:

روی گزینه Start کلیک کنید (آیکون ویندوز در گوشه سمت چپ و پایین صفحه نمایش).
انتخاب گزینه  control panel
انتخاب گزینه Windows Firewall
در صورتی که تنظیمات فایروال شما روی حالت خاموش (off) قرار داشته باشد به راحتی می توانید با کلیک کردن روی دکمه یا لینک on و سپس ok آن را به حالت روشن دربیاورید.

با گشت و گذار در اینترنت خواهید توانست چندین فایروال رایگان که بتوانند به خوبی امنیت کامپیوتر شما را در برابر مداخلات ناخواسته تامین کنند پیدا کنید. برخی از این برنامه‌ها پس از نصب شدن، برنامه‌های مجاز جهت دسترسی به اینترنت را به شما نمایش می‌دهند.

در مرحله بعد این نرم افزار اقدام به مسدود کردن باقی برنامه ها می‌کند (و یا به جستجوی برنامه‌های جدید جهت دسترسی به اینترنت می پردازد). البته برنامه‌های سازمانی بخصوص، فایروال‌های قدرتمندی در درون خود دارند و در صورتی که شرکت شما نیز چنین برنامه‌ای را در اختیار دارد قبل از عزیمت به سفر از بروز شدن و اجرای درست آن اطمینان حاصل کنید.

به یاد داشته باشید که اجرای همزمان چند فایروال می تواند باعث ایجاد اختلال در سیستم شما شود بنابراین فایروال جدید را پس از اطمینان از غیرفعال شدن سایر فایروال ها اجرا کنید.

احتیاط، همواره!
ابزارهای آنتی‌ویروس و آنتي اسپای‌ویر اتوماتیک کارایی فوق العاده‌ای دارند اما هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزین هوشیاری و عملکرد هوشمندانه خود شما باشد. آیا ایمیلی از یک شخص ناشناس دریافت کرده‌اید؟

بی درنگ آن را روانه سطل آشغال (Trash) کنید. اگر نرم افزار ایمیل شما به صورت اتوماتیک پیام‌های جدید را باز می‌کند بهترین توصیه به شما این است که هیچ ضمیمه‌ای را از این‌گونه ایمیل‌های دریافتی بارگذاری نکنید.

بهتر است که ارائه لایه‌های محافظتی فوق‌العاده و اسکن فوری ضمیمه‌های ارسالی و دریافتی از نظر تهدیدات ویروسی، بخشی از توانایی های فراهم‌آورنده خدمات ایمیل شما باشد.

آنچه که pop-upها به شما می‌گویند چندان مهم نیست و روی هر چیزی که ناگهان روی صفحه نمایش کامپیوترتان ظاهر می شود و مدعی است که می تواند مشکلات جاسوس‌افزارها و ویروس‌ها را حل کند کلیک نکنید.

پیام‌های pop-up در بسیاری از موارد از جانب سیستم عامل واقعی شما نیستند و ممکن است حامل ویروس‌ها و جاسوس‌افزارها باشند. یک قانون کلی این است که اگر این پیام‌ها در مرورگر ویندوز باز می‌شوند و شما روی آنها کلیک نکرده‌اید بهتر است که پنجره را ببندید و به دنبال کار خود بروید.

خلاص شدن از شر برنامه‌های مشکوک
اگر سیستم خود را برای جدال با تهدیدات به آخرین آنتی ویروس‌ها و آنتی اسپای ویرها مسلح کرده باشید آیا باز هم جای نگرانی وجود دارد؟ با انجام چند تغییر کوچک در ویندوز می توانید از شر مشکلات اسپای‌ویر راحت شوید.

با این کار به سادگی قادر خواهید بود برنامه‌های در حال اجرا روی کامپیوترتان را به خوبی تحت نظارت و کنترل قرار دهید. برای انجام این کار در ویندوز ۷ به روش زیر عمل کنید:

کلیک روی گزینه Start
انتخاب گزینه  Control Panel
انتخاب گزینه System and security (در طبقه بندی category view)
انتخاب گزینه  Administrative Tools
دوبار کلیک روی  System Configuration
انتخاب زبانه  Startup
بررسی و شناسایی برنامه‌های موجود در فهرست: در صورتی که برخی از آنها قابل شناسایی نیستند به احتمال زیاد برای شروع به کار سیستم نیازی به آنها نیست. چک باکس کنار آنها را از حالت انتخاب خارج کنید. همچنین شما می توانید برنامه‌هایی را که به ندرت کاربری دارند از حالت انتخاب خارج کنید و به این ترتیب از فشار کار کامپیوتر خود بکاهید.
در انتها روی گزینه OK کلیک کنید.
پس از اتمام کار یک بار کامپیوتر خود را خاموش و روشن كنيد.

اگر به دنبال تعریف یک نقطه بازیابی (Restore Point) هستید روی گزینه Create A Restore Point کلیک کنید و روند کار را ادامه دهید.

در صورتی که تمایل دارید به وضعیت سابق برگردید می توانید روی گزینه Restore My Computer to An Earlier Time کلیک کنید و آخرین نقطه بازیابی را انتخاب كنید.


لایو بازدید : 1 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
عکس بیهوایی که واکی ازم گرفته

http://axgig.com/images/86495688699912637050.jpg

دیشبه...رفته بودیم قدم بزنیم...آقا واکی یهو محبتش گل کرد

http://axgig.com/images/47201978470593523099.jpg

اینم از داستان هندونه خوردمون

http://axgig.com/images/34916522138739184039.jpg

اینجا خوابم برده بود...

http://axgig.com/images/16628048251670027477.png

ههههه...تو رو خدا قیافه ی واکی رو ببینید...

http://axgig.com/images/29434141531936478526.png

آخیییییییییی...یادش بخیر قبل از عروسیمون بود...

http://axgig.com/images/00142510557860759344.png

من عاااااااااااااااااااااااشق این عکسم...

http://axgig.com/images/64284896806093763204.jpg

اینحا سر کلاس خوابم برده بود این پسره اومده بود کنارم...وقتی واکی دید این صحنه رو گرفت تا جایی که پسره می خورد زدش...اینقدر حال کردم

http://axgig.com/images/72346478960965017747.jpg

حالا من و دوستای خووووووووووووبم


از چپ به راست نرگس و من و فاطمه میساکی

http://axgig.com/images/47058909566698955517.jpg

من و شیدا

http://axgig.com/images/47705694048741694914.jpg

من و نیوشا و فاطمه 2

http://www.axgig.com/images/50744459703567240974.jpg

من و شیوا

http://www.axgig.com/images/78342354543064216417.jpg

من و هانیه

http://axgig.com/images/97967205299853008327.jpg


تموم شد



لایو بازدید : 5 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

نــَـه بــــه دیــروز هــآیی کـــه بودی می اندیشــَمــنـــَـه بـــه فـــــَــردآهــآیی کـــه شــآیـَـد بیــــآیی

میخـــــــوآهــَـم امـــروز رآ زنــدگـــی کــُنــمــ


خواســـتی بــآش....


خواســـتی نَبــآش....


لایو بازدید : 5 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
رسانه خبری امنیت اطلاعات : وب سایت آنلاین آموزشی ارتش ایالات متحده آمریکا (us.army.mil) پس از نفوذ گروهی از هکتیویست‌های ناشناس و دسترسی به نام کاربری و کلمه عبور پنل مدیریتی، به مدت چهار ساعت از کار افتاد. 


لایو بازدید : 4 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

یا علی!بعد از رحلت پیامبر سه روز  مسجد نیامدی ، ولی بعد

تو را در مسجد ومحل یافتیم، ولی اینک پس از زهرا ، مدتی

است ترک دیگران نمودی ، بیا به مسجد ، ما محتاج برق نگاه

سبز توایم.

امام به طفلان  خود فرمود:لباس مرا بیاورید .با خستگی عمامه بر

سر نهاد ، دنیا و آخرت بی محبت فاطمه چه ارزش دارد؟ 


..

لایو بازدید : 0 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

ازم پرسید :


خوبی؟


گفتم خوبــــــــــــــــــــــم...


مثله پدربزرگ که خوب بود و مرد...



لایو بازدید : 5 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

آگهی دعوت مجمع عمومی عادی به طورفوق العاده نوبت اول ومجمع عمومی فوق العاده نوبت اول شرکت تعاونی مسکن فاز4 مخابرات

به اطلاع اعضامحترم می رساندجلسه مجمع عمومی عادی بطورفوق العاده نوبت اول درروزپنج شنبه ساعت 9 صبح ومجمع عمومی فوق العاده نوبت اول ساعت 10 صبح همان روز مورخ  15/12/92 درمحل اداره آموزش مخابرات واقع درخیابان صدف بادستورجلسه ذیل تشکیل می گردد:

الف استماع گزارش بازرس وهیات مدیره

ب تبیین خط مشی وبرنامه تعاونی

ج تصویب آیین نامه نحوه ارزیابی , نقل وانتقال سهام وتغییرات سرمایه درشرکت تعاونی

د بررسی وتصویب پیشنهادهیات مدیره درخصوص نظام امتیازبندی واریزهای اعضا

ه بررسی وتصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه تعاونی

و تصویب صورتهای مالی سال 1391 و 1392

ز تصویب بودجه سال 1393

ح تعیین روزنامه کثیرالانتشار

ط - تعیین حقوق ودستمزدهیات مدیره وبازرس

دستورجلسه مجمع عمومی فوق العاده نوبت اول

1 تمدیدمهلت فعالیت تعاونی

ضمناهرعضومی تواندبه جزرای خودازطرف 3 عضودیگرحق رای داشته باشد.ازکلیه اعضایی که مایل به ارایه وکالت به غیرمی باشنددعوت می گرددتادرساعت اداری تاتاریخ 13/12/92 باحضوروکیل وموکل جهت انجام امورمربوطه به يك از اعضاء هيات مديره يا  بازرس مراجعه نمایند.

 

 

هیئت مدیره تعاونی مسکن فاز4 مخابرات


لایو بازدید : 3 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
قلم هوشمند قرآنی يكي از محصولاتي است كه با تكنولوژی روز وارد بازار شده است و روش كار به اين صورت است كه كاربر قلم را روشن مي كند و با انتخاب قاري موردنظر روي هرآيه اي كه قلم را قرار دهد آن آيه خوانده می‌شود .

 

هدیه ای نفيس و ماندگار براي تمام اعضاي خانواده

بهترین هدیه با ارزش برای آنان که دوستشان دارید

هر مسلمان ايراني = يك قلم هوشمند قرآني

امکان خواندن آیه ، صفحه ، سوره و جزء مورد نظر

 

براي يادگيري روخواني قرآن كريم قلم هوشمند را به شما پيشنهاد مي دهيم

به محض ارتباط صفحات کتاب قرآن کریم با نوک این قلم الکترونیکی ،این قلم شروع به تلاوت آیات قرآنی که به آنان اشاره می‌شود ،می‌کند.

به راحتی هر صفحه ای را که دوست دارید باز کرده و نوک قلم را بر روی آیه یا شماره صفحه یا روی جزء مورد نظر ببرید بلافاصله شروع به قرائت می کند .

در محصولات دیگر که بصورت کامپیوتر های جیبی طراحی و تولید گردیده است ما وجود کتاب قـرآن را کمتر حس می کنیم اما در این دستگاه کتاب قرآن بصورت مستقیم مورد استفاده قرار میگیرد .

كتاب مـقدس قـرآن کریم که همراه این قـلم می باشد دارای فـونتی زیبـا است که در صفـحات آن بصورت شبکه ای نامرئی کد گذاری صورت گرفته است .

 

ما برای ترویج فرهنگ قرآنی و برای ملی کردن طرح قلم هوشمند

به تمامی ارگان های دولتی ، ادارات ، سازمان ها ،مدارس ، دارالقرآن ها و مساجد سراسر کشور

با تخفیف ویژه ارائه خدمت برای هموطنان خود می نمائیم


قلم های هوشمند قرآنی در 3 نوع بسته بندی ارائه میگردد که امکانات تمامی آنها به صورت یکسان می باشد و فقط فرق آنها بین نوع بسته بندی ، کتاب قرآن ، کتاب منتخب مفاتیح و حافظه داخلی آن می باشد که در ادامه به آنها اشاره شده است .

 


لایو بازدید : 3 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

امروز تو وبلاگ های دوستان یک مطلب دیدم در زمینه معرفی یک فروشگاه منم دیدم جالب است می خوام این مطلب را منتشر کنم :

پشتی طبی یکی از محصولات پر فروش می باشد که مخصوص کسانی است که کار آنها بصورت نشسته می باشد مخصوص اداره جات و رانندگان تاکسی می باشد .اگر شما هم هنگام کار کردن با در عضلات گردن و کتف مواجه شده به این معنا است که شما کم کم دارید به آرتروز گردن نزدیک می شوید و این معنای خوبی ندارد حتما شما هم می دانید که در هنگام نشستن باید حالت کمر حفظ شود که به کمر و گردن شما فشار وارد نشود .برای اینکار ما مشکل شما را تا حدی کم کرده ایم با خرید پشتی طبی صندلی می توانید براحتی به کار خود ادامه دهید .این محصول نیز برای پشتی طبی صندلی ماشین نیز تهیه شده که می توانید بر روی صندلی ماشین نصب کنید و از رانندگی نیز لذت بیرید .

 

پشتی طبی 

پشتی طبی

پشتی طبی باراد

پشتی طبی باراد

پشتی طبی صندلی

پشتی طبی صندلی

پشتی طبی صندلی ماشین

پشتی طبی صندلی ماشین

خرید اینترنتی پشتی طبی

پشتی طبی باراد

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

buy2

منبع از فروشگاه : قیمت پشتی طبی بارد


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 175